cichociemny
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Rosnowo
|
Koszaliński Pluton Modelarski zaprasza do udziału w "MnO Rosnowo 2012". Marsza na orientację odbędzie się w niedzielę 25 marca 2012. Start o godzinie 9:00.
TERMIN I MIEJSCE
Niedziela, 25 marca 2012 r., godz. 9.00 – 16.00
Rosnowo, woj zachodniopomorskie (20km na południe od Koszalina drogą krajową 11, potem drogą wojewódzką 168 na Zegrze Pomorskie)
PLAN IMPREZY
7.30 - rejestracja Uczestników, klasyfikacja drużyn,
8.30/45 – odprawa Uczestników
9.00 – START interwałowy Drużyn
17.00 – ciepły posiłek i ogłoszenie wyników
ZGŁOSZENIA, INFORMACJE
1) Warunkiem udziału w Rajdzie na Orientację “MnO Rosnowo 2012” jest zgłoszenie udziału drużyny, składającej się z minimum 1 osoby a maksymalnie 4, na naszym forum w odpowiednim dziale lub bezpośrednio do Organizatorów imprezy.
2) Warunkiem dopuszczenia do uczestnictwa jest:
-ukończone 18 lat w dniu imprezy, tj. 25 marca 2012r. (lub ukończone 16 lat z pisemna zgodą opiekuna prawnego wraz z numerem kontaktowym – numer potrzebny jako kontakt ICE > In Case of Emergency< )
-złożenie przez Uczestnika w dniu zawodów pisemnego oświadczenia o jakichkolwiek przeciwwskazań do uczestnictwa w zawodach wytrzymałościowych oraz złożenie przez Uczestnika pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem imprezy.
3) Wysokość opłaty startowej to 10pln
4) W ramach opłaty startowej Organizator zapewnia Uczestnikom:
-Mapa Rajdu wraz z informacjami o punktach kontrolnych (PK),
-Obsługę PK i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zadań dodatkowych na PK,
-Ciepły posiłek w Bazie Rajdu,
-Dyplomy dla Uczestników.
5) Maksymalna liczba Uczestników nie jest określona Regulaminem, jednakże ew. zmiany dotyczące maksymalnej liczby Uczestników może zostać dokonana przez Organizatora do godziny zakończenia rejestracji w dniu Rajdu.
6) Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości Uczestników. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń wraz z dokonaniem opłaty startowej.
Szczegółowe informacje wkrótce.
Link do tematu gdzie można zgłosić swoją obecność:
[link widoczny dla zalogowanych]
Serdecznie zapraszamy !!! [/b]
|