Jazzman
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 558 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrzyce
|
LARP "Słońce Afryki" 16 Sierpień 2009 |
|
|
Jako że jeszcze nie było żadnego LARA'a na naszej ziemi, oto moja propozycja:
Krótki opis:
Miejsce walk: Afryka (brak konkretnego położenia)
Czas: 4845rok (45 lat po wojne atomowej największych mocarstw Ameryki i Izraela)
Afryka pierwsze miejsce na ziemi nie zostało skażona ponieważ w 4824 roku z przywódcą Afrykanów spotkał się Mistrz Omnizul, spotkanie do dzisiaj nie zostało odtajnione, przyczyną tego jest pozaziemskie pochodzenie mistrza. Dał on przywódcy Afrykanów maszynę która nie pozwala promieniowaniu wdzierać się na ich teren, jednak żeby urządzenie zadziałało potrzebne jest słońce, Afrykanie szybo się nauczyli jak zbudować maszynę która przez noc zastępuje słońce.
Na ziemi istnieje życie, skażenie obejmuje tylko rejony ataku bomb jak i miejsc gdzie zamachowcy postanowili w imię Faraona Amira zabić wszystkich niewiernych. Ugrupowanie nazywa się "Kadżi" Po 3050 roku na ziemi zapanowali s powrotem faraonowie którzy byli potomkami mesjaszy. Po obaleniu mitu, tajne ugrupowania zamieniły się w organizacje terrorystyczne.
Afryka stałą się azylem, jedyną ostoją czystości powietrza, skupia cżłonków "Kadżi" Amerykańskich sił nieskażonych "AOP" America of Purity" Handlarzy koki i ich siewców oraz wszelkiej maści degeneratów i wywrotowców.
Na ziemi pozostało 3 miliony ludzi.
Ludzkość cofnęła się do mniej więcej 2000roku jeśli chodzi o technikę
Australia pozostała nietknięta i nie przyjmuje uchodźców, mają bardzo dobre uzbrojenie więc pozostają nieoficjalnymi władcami świata.
Konflikt:
Afryką nikt nie rządzi, rządzi ten co ma większą klamkę i ludzi.
Amerykanie chcą budować świat od nowa i zdobyć przepis na serum "F" Są w posiadaniu maszyny od obcych.
Kadżi chce Faraona i rządzić światem i zdobyć serum "F"
Handlarze mają serum "F" które potrafi wyleczyć z każdej choroby nawet popromiennej które kosztuje 100 sztuk amunicji bądź jedną kartę przejścia.
Psychopatyczni mordercy, oni mają tylko jedno w głowie: albo kulkę albo zabić.
[URL=http://img196.imageshack.us/my.php?image=95789926.png]
[/URL]
Sztuka wojny:
Nie można bezsensownie się wyrzynać, każda istota jest cenna bo zostało nas mało i może być jeszcze gorzej. Zabijać można tylko osoby z ugrupowania Kadżi jednak świetnie się maskują, ciężko ich rozpoznać, jednak ani się obrócisz jak dostaniesz od jednego kulkę. Nie atakują pojedynczo, mogą być bardzo podstępni, im chodzi tylko o serum i władzę.
Za każde zabójstwo otrzymujemy od zabitego kartę przejścia, karta służy do zakupu amunicji, amunicję można kupić u handlarzy. Po uzbieraniu 10 kart przejścia możemy wskrzesić daną osobę (pamiętajcie że mamy tylko po 10 kart na osobę) Po uzbieraniu 20 kart przejścia stajemy się berserkami, nasze siły wzrastają 1000krotnie, jesteśmy niezniszczalni, zniszczyć berserkera może tylko czarna kula którą można otrzymać po wykonaniu zadania. berserker może być tylko jeden.
Karty postaci: Maksymalna ilość punktów - 50
Amerykanie:
[URL=http://img51.imageshack.us/my.php?image=kartajeden.png]
[/URL]
Sprytni, bardzo dobrze wyszkoleni, jeśli posiadają kamizelkę kuloodporną, po postrzale muszą odczekać 20 sekund bez utraty karty.
Kadżi:
Sprytni tylko wtedy gdy akcje planują z wyprzedzeniem, w polu walki są chaotyczni, słaba taktyka i sprzęt jednak są świetnymi partyzantami i potrafią działać w pojedynkę, mogą się wysadzać w powietrze W tym przypadku ilość osób zabitych przy detonacji oddaje karty zamachowcowi, ten musi zdecydować kto z jego drużyny dostanie kartę ponieważ on nie ma z tego żadnych korzyści materialnych.
[URL=http://img193.imageshack.us/my.php?image=kartadwa.png]
[/URL]
Hanldarze:
Max 5 osób w grze.
Osoby którym zależy tylko na kartach i amunicji.
Mają innych gdzieś, zabijają dla rozrywki kogo chcą, jednak muszą to zrobić w ukryciu, gdyby zabili a byli by świadkowie, cały ich dorobek może być przejęty przez amerykanów. Mogą się bronić.
[URL=http://img194.imageshack.us/my.php?image=kartatrzy.png]
[/URL]
Psychole:
Max 10 osób w grze
Oni się nie patyczkują, zabiją wszystkich i wszystko, no prawie, boją się amerykanów, ale cywile itd. więzić i pastwić się to ich domena, lubią zjadać swoje ofiary, podobno najlepiej smakują oczy. Też nie sią idiotami, zabijają tylko kiedy mają czysta pozycję i 0 świadków.
[URL=http://img268.imageshack.us/my.php?image=kartacztery.png]
[/URL]
[/b]
Zasady walki:
- Każda trafiona osoba odczekuje 10 minut w trupiarni, musi oddać kartę przejścia oprawcy, nie wolno zabijać swoich, o 10 trafieniach idziemy do trupiarni i oczekujemy wykupienia (jeśli nastąpi)
- Limit amunicji DLA KAŻDEGO to 200 sztuk, oszustwo będzie natychmiastowym pożegnaniem osobnika z pola gry.
- Amunicje można kupić za kartę przejścia u handlarza, jedna karta = 100 sztuk amunicji ( uważajcie komu sprzedajecie karty, gdy ten osiągnie stan 20, jesteście martwi )
- Berserker nie rozmawia z nikim, berserkera można kupić u handlarza za 20 kart przejścia, berserker zabija każdego! Jest prawie nieśmiertelny, zwykła amunicja nic mu nie może zrobić.
- Berserkera można zabić czarną kulą kupioną u handlarza za 5 kart przejścia, 5 kart = 10 kul
- Umieramy po cichu Karte oddajemy oprawcy po stoczonym boju, po cichu bez krzyczenia "EJJJ chce kartę?!" albo " Ja go zabiłem! Dawaj kartę" jeśli zaistnieje spór, nie dajemy nikomu karty i idziemy do trupiarni na 10 minut.
- Jeśli mamy prawdziwą kamizelkę kuloodporną bądź z imitacją wkładów, po strzale w kamizelkę, odczekuje w bezruchu leżąc bądź stojąc, 20 sekund.
- Cywile czyli każdy kto chce brać udział w LARP'ie może wejśc do gry jeśli ma okulary ochronne.
- Cywile będą szmuglować kokę dla handlarzy, koka jest pieniądzem, po kwestii dogadania się można ją przehandlować za kartę przejścia, również koki można użyć do ożywienia trupa, wtedy nie traci karty przejścia ale musi być ona podana przed zabraniem karty czyli w walce, jeden woreczek wysypany na ziemie koło trupa.
- Gramy na terenie całego lotniska.
- Z pojazdu nie można strzelać przy prędkości przekraczającej 30km/h i nie wolno strzelać po obu stronach pojazdu i strzelającego jak 15 metrów.
- Wpisowe będzie około 30zł na materiały, paliwo do UAZa, użyczam też swojego starego samochodu, będą wyjęte siedzenia i otwarty szyberdach. W pojazdach może być zamknięta tylko szyba od strony kierowcy.
Liva action roll play w skrócie LARP jest to:
LARP-y są podobne do improwizowanej sztuki teatralnej. Reżyser i scenarzysta w jednej osobie, zwany mistrzem gry (MG), jest jedyną osobą, która zna scenariusz w całości. Reszta uczestników (graczy) staje się aktorami – wciela się w swoje postaci i odgrywa przydzielone im role w tworzonej wspólnie historii. To, co mówią, jest traktowane jako wypowiedzi prowadzonych przez nich postaci, a to, co robią – jako akcje postaci. Mile widywane jest wczuwanie się w klimat gry i odgrywanie postaci w sposób adekwatny do realiów świata i epoki. Wszelkiego rodzaju niepasujące do nich słownictwo może zniszczyć innym graczom przyjemność płynącą z prowadzenia własnej postaci. Postaci te mogą być odgórnie przydzielone przez MG lub stworzone przez graczy w uzgodnieniu z nim. Prowadzący zdradza każdemu z uczestników tylko tyle informacji, ile posiada jego postać w chwili rozpoczęcia rozgrywki. Gracze mają za zadanie dostosować się do zaistniałej sytuacji, nie wychodząc jednocześnie z roli (zachowując się tak, jak zachowywałyby się ich postaci).
LARP-y bardzo często stanowią jedną z atrakcji konwentów fanów fantastyki, ale czasem stanowią samodzielne imprezy. Przykładem imprezy tego drugiego typu jest Fantazjada, kilkudniowy LARP fantasy z dużym naciskiem na jakość scenografii i odtwarzanego świata.
Więc tutaj trzeba będzie naprawdę się wcielić w postać, trochę nawet zagrać.
Każdy strzela inna amunicją, więc woreczki będą dostępne i może koszulek użyczy wagi, wtedy podpiszemy każdy woreczek i nie będzie problemu.
Możliwość użycia samochodu i ogólnie wszystkiego co się wam podoba, nawet roweru. Ciuszki dla postaci można zakupić w secondhand
Akcje przewiduję na 16 sierpnia na lotnisku w Bagiczu. Stoły dla handlarzy i wszystkie fanty postaram się zdobyć, jednak będę potrzebował małej pomocy.
Wszystkie opinie mile widziane, głupie opinie też
Ciuszki dla postaci można zakupić w secondhand
Potrzeba około 100 osób, naprawdę będzie bardzo faja impreza! Zaproście znajomych, kolegów itd.
Zawsze będzie jakiś cel, możecie sami je wybierać, np. Ukraś amerykanom urządzenie do kontroli promieniowania, NIE WOLNO OKRADAĆ HANDLARZY!, okraść psychola albo członka Kadżi z amunicji, ukraś cywilowi dostawę koki itd.
Tutaj nie ma wygranych, będą tylko ci którzy zdominują świat.
Jako GM mogę informować dane grupy o tym co się dzieję, będę swego rodzaju mas mediami GM może również powiadomić amerykanów o dostawie koki jak i inne drużyny.
Każda drużyna powinna sobie zrobić jakąś bazę w której będzie dowódca dobrze strzeżony, jeśli amerykanom się odwidzi i np. będą chcieli obalić Kadżi, mogą mieć problemy, respawn w bazie wynosi jedną minutę. O takiej akcji należy poinformować GM'a.
Ostatnio zmieniony przez Jazzman dnia Sob 18:36, 16 Maj 2009, w całości zmieniany 9 razy
|
Sob 13:05, 16 Maj 2009 |
|
|
|
|
 |
Mieciu
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 962 Przeczytał: 0 tematów
|
Ja się piszę na handlarza albo psychola! Jak coś to z chęcią pomogę.
|
Sob 13:24, 16 Maj 2009 |
|
|
Maras
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 462 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg > Starówka
|
Czyli np. mam CIRASA i dostanę tak? To się położę i odczekam 20 sekund to jak dostanę po 20 sekundach w kamizelkę to znowu czekam ?
Te karty przejścia to ile ich mamy na początku?
Ale bardzo fajna imprezka się szykuje ;] Będę na 100 %
|
Sob 13:27, 16 Maj 2009 |
|
|
Jazzman
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 558 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrzyce
|
Przeczytaj to jeszcze raz, masz 10 kart. Tak, jak masz cirasa z wkładami i oberwiesz, kładziesz się na 20 sekund, chyba ze ktoś w nogę albo głowę poprawi, wtedy tracisz kartę.
|
Sob 13:32, 16 Maj 2009 |
|
|
Żiżu
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 283 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nibylandii
|
Niezła robota, ale po co te staty?
|
Sob 19:35, 16 Maj 2009 |
|
|
domin
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Białogard
|
Nie no zaje* imprezka Panowie wpadam na bank
|
Sob 20:05, 16 Maj 2009 |
|
|
Jazzman
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 558 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrzyce
|
Statystyki są po to byś nie mógł będąc z ugrupowania Kadżi używać tłumika, kolimatora, kamizelki taktycznej itd. Musze ustawić opis statystyk.
|
Sob 20:17, 16 Maj 2009 |
|
|
spiller
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 509 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin
|
o... ostatnio sobie myślałem, że fajnie byłoby wziąć udział w jakimś LARPie...
|
Nie 5:56, 17 Maj 2009 |
|
|
Jazzman
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 558 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrzyce
|
Fascynujące
|
Nie 18:57, 17 Maj 2009 |
|
|
spiller
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 509 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin
|
fascynujące jest to jakie asg jest wciągające...
|
Nie 19:01, 17 Maj 2009 |
|
|
Nejben
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kałobrzeg
|
Dobra robota.
Ps. Czy mi się wydaje czy zawiało Postapo?
|
Nie 20:55, 17 Maj 2009 |
|
|
Rymek
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
Ja się piszę na 100% tylko może podaj jakąś orientacyjną datę bo mam pewne plany już poczynione na waxy
|
Pon 20:50, 18 Maj 2009 |
|
|
Boruń
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: K-g/Karcino
|
LARP "Słońce Afryki" 16 Sierpień 2009
|
Pon 21:22, 18 Maj 2009 |
|
|
Rymek
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
Ups sorrki nie zauważyłem
|
Wto 15:32, 19 Maj 2009 |
|
|
Jazzman
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 558 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrzyce
|
Nie no spoko, tylko skąd wiedziałeś że to LARP skoro w tytule jest data?
|
Wto 15:34, 19 Maj 2009 |
|
|
gregor w
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
quote:
Originally posted by Jazzman
Nie no spoko, tylko skąd wiedziałeś że to LARP skoro w tytule jest data?
muszę stanać w obronie Rymka, on jest taki jaki jest (jedyny w swoim rodzaju) nie czepiaj się Rymka plissss
|
Wto 20:41, 19 Maj 2009 |
|
|
Ashir
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 1098 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg nad Parsętą
|
quote:
Originally posted by gregor w
Muszę stanać w obronie Rymka, on jest taki jaki jest (jedyny w swoim rodzaju) nie czepiaj się Rymka plissss
A mi dajcie Rymka okulary
|
Wto 22:00, 19 Maj 2009 |
|
|
Jazzman
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 558 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrzyce
|
Nie czepiam się, tutaj nikt się nikogo nie czepia, to tylko żarty.
|
Śro 7:20, 20 Maj 2009 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
Z pewną dozą nieśmiałości zapytam:
- Czy nie można w innym terminie ponieważ KPM wybiera się w sile 20-tu ludzi na PanzerFaust III - 14-16 Sierpnia 2009, więc może się nie udać nam przyjechać, a impreza zapowiada się zacna.
|
Czw 7:41, 21 Maj 2009 |
|
|
Ashir
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 1098 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg nad Parsętą
|
W sumie zgadzam się z przedmówcą - ponieważ szkoda robić coś większego jak coś się też dzieje gdzie indziej a na PF też bym się chętnie wybrał.
Po za tym może Austin zrób oddzielny wątek dla LARPów tak jak zrobiłeś dla Milsimów, bo to w prawdzie jest zlot ale nie do końca zlotowy zlot
|
Czw 14:39, 21 Maj 2009 |
|
|
Jazzman
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 558 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrzyce
|
Byłem na wcześniejszym zlocie Panzerfaust i było miodnie, wiem co to za impreza i tak czy siak przełożę LARP, jeszcze nie wiem jaka data ale myślę żeby rozkręcić się w lipcu.
|
Czw 16:23, 21 Maj 2009 |
|
|
spiller
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 509 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin
|
wiec co... trzeba zalozyc nowy temat o wyjezdzie na PanzerFaust ;>
|
Czw 16:25, 21 Maj 2009 |
|
|
Jazzman
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 558 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrzyce
|
Nie wiem czy jeszcze można wpłacać na ten zlot, w każdym razie będziecie mieli trochę biegania Gra toczy się na dość dużym terenie i jak nic nie zmienią to ostatnia wersja scenariusza będzie obok pola minowego Są tam świetne okopy itd. to trzeba zobaczyć. Ogólnie scenariusz jest mocny i bardziej mi się podoba od tych z majówki.
BTW. KPM ma zamiar przyjechać na Słońce Afryki? Ogólnie żeby impreza się odbyła jest minimum 100 osób.
Ostatnio zmieniony przez Jazzman dnia Czw 16:29, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
Czw 16:28, 21 Maj 2009 |
|
|
spiller
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 509 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin
|
KPM nawet juz ma temat na swoim forum i zbieraja sily
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Czw 16:37, 21 Maj 2009 |
|
|
Jazzman
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 558 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrzyce
|
Dostałem cynk że pewni goście poskładają mi bomby sygnałowe odpalane na czas, będzie 5 takich bomb.
Wystąpiły problemy, prawdopodobnie będę mógł organizować LARP z piątku na sobotę czyli impreza 2 dniowa. Jak się wszystko potoczy? Bądźcie na bieżąco.
Wraz z końcem czerwca zaczynamy zapisy. Wraz z końcem czerwca wystawiam imprezę na "światło publiczne" w portalu wmasg.pl
Cały LARP muszę jeszcze dopracować, chce wziąć pod uwagę wszystkie możliwe przypadki, nie chce niedociągnięć i improwizacji, trzeba to dopiąć na ostatni guzik.
Będe potrzebował taniej i dobrej drukarni aby wydrukować karty przejścia i trochę karteluszków związanych z imprezą.
Nie wiem czy warto się pytać o możliwość postawienia namiotów na terenie lotniska ale to nie będzie raczej problem.
Bądźcie w kontakcie, doświadczycie mojej chorej wyobraźni która sama mnie zadziwia Impreza będzie przednia
P.S.
Psychole powinni się wyposażyć w ciuszki dla sanitariuszy, białe spodnie i biała koszula najlepiej umazane "krwią"
Ostatnio zmieniony przez Jazzman dnia Czw 16:06, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
Sob 7:34, 23 Maj 2009 |
|
|

|
|
Idź do strony 1, 2 Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT. Obecny czas to Śro 17:53, 16 Kwi 2025
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB
Group |