ORZECH
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOŁOBRZEG ( WYSPA SOLNA ) :P
|
NIEDZIELA 06.11. SILOSY PODCZELE-LIGA ASG&Capture the Fl |
|
|
NIEDZIELA 06.11.2011 jak w temacie proponuje na rozgrywkę silosy na Podczelu pod Kołobrzegiem. Bardzo fajny teren, jest tam kilka budynków, silosy, spora przestrzeń. Tak jak widzę to ostatnio tylko Przećmino albo Błotnica to dla wielu z was będzie coś innego coś po między tymi dwoma popularnymi miejscówkami. O godz. 10.00 zaczniemy rozgrywkę a mianowici LIGE ASG !!! a później przejdziemy do capture the flag !!! Obie rozgryfki mają coś wspólnego ale zdecydowanie różnią się zasadami gry.
Do soboty mapkę dojazdową zapodam !!!
ZASADY OGÓLNE LIGI ASG:
Mecz jest rozgrywany pomiędzy dwoma drużynami składającymi się z 2 do 5 osób. Celem jest zdobycie flagi, za która w zależności od koloru będą naliczane punkty dla drużyny. Po czterech rundach ze zmianą stron, zostanie ogłoszony wynik meczu. Terenem gry powinien być teren leśny bądź zbliżony. Wyłączone są tereny z zabudowaniami. Do przeprowadzenia meczu wybierana będzie lokalizacja pod wzniesieniem na którym zostanie wyznaczone miejsce dla widzów. Wymiary boiska to 50x100m. Na środku rozstawione zostanie 5 flag w trzech kolorach: zielonym, niebieskim i czerwonym. Obowiązuje system pucharowy, zasada "on limit" tj. 1-highcap lub dowolną ilość real, low bądź mid-cap'ów. Dopuszcza się używanie replik broni krótkiej, szturmowej, wsparcia [np.: M249] oraz tzw. pompki. Karabiny snajperskie i parasnajperskie powyżej 460fps są zabronione! Każdy z zawodników obowiązkowo musi posiadać ochronę oczu!!! Kwestie sporne zostaną rozstrzygnięte przez sędziego. Sędziowie mają zawsze rację. W wyjątkowych sytuacjach sędzia może ukarać żółtą lub czerwoną kartką. Kara wiąże się z utratą punktów. Punkty drużynowe zostaną również odjęte w momencie wyjścia poza teren rozgrywki.
PRZEWINIENIA :
1)żółta kartka: -15
2)czerwona kartka: -25
3)wyjście poza teren: -5pkt
OBOWIĄZKI SĘDZIEGO :
Sędziowie mają za zadanie zliczać punkty, dbać o FAIR PLAY, rozstrzygać spory, pilnować zabezpieczenia terenu gry, oznaczenia zawodników oraz ochrony osobistej graczy. Sędzia może w każdej chwili zatrzymać mecz, w tym momencie jest zabronione poruszanie się/zmiana pozycji pod karą utraty punktów/ukaranie kartką.
ILOŚĆ GRACZY
:
Każda z drużyn powinna składać się z od dwóch do pięciu zawodników.
TEREN
Z jednej strony górka, lub inne wzniesienie dające możliwość obserwacji drużyn oczekujących na swoją kolejkę. Długość 100 kroków /środek placu treningowego w połowie tej odległości/ Szerokość 50 kroków.
CZAS
Cztery rundy trwające do 10ciu minut.
FLAGI :
1flaga = 15pkt
2flagi = 10pkt
2flagi = 5pkt
SPOSÓB ROZSTAWIENIA FLAG :
Starać się rozstawiać blisko środka terenu, na którym zostanie rozegrany mecz Ligi ASG. Flagi mają być rozstawione tak aby dwie strony miały taki sam stopień trudności.
ZDOBYWANIE FLAG :
Jedna osoba może nieść na raz jedną flagę. Po zdobyciu musi odnieść do innej osoby w swojej drużynie. Jeśli pozostałeś sam odnieś w bezpieczne miejsce, aby chronić flagę przed ostrzałem. Do momentu zlikwidowania drużyny przeciwnej lub przed końcem czasu, istnieje możliwość odbicia flag. Osoba posiadająca flagę pozostawia ją w miejscu trafienia [sędzia lub gracz musi wbić w tym miejscu flagę].
INNE PUNKTY :
Zlikwidowanie całej drużyny przeciwnej: +25pkt.
PUNKTACJA MECZOWA :
Każda runda bez względu na ilość zdobytych punktów kończy się wynikiem 1-1, 1-0, 0-1, 0-0. Zakończenie meczu kończy się wynikiem: 1, -1 lub 0 dla danej drużyny [w przypadku oddania meczu walkover'em drużyna oddająca otrzymuje ujemny punkt karny do ogólnej klasyfikacji ligowej/turniejowej].
DYWIZJA:
Każde miasto/środowisko ASG o ile posiada trzy drużyny lub więcej, tworzy Dywizję. Do końca miesiąca czerwca należy podsumować wyniki wszystkich drużyn i wytypować Lidera Dywizji. W okresie letnim jest wskazane by Liderzy Dywizji biorących udział w rozgrywkach Ligi ASG Koalicja Północ rozegrały dwa mecze [jednego dnia lub w dowolnym terminie okresu letniego - do końca miesiąca sierpnia]. Każda Dywizja ma obowiązek wyznaczyć łącznika do publikacji bieżących wyników na specjalnie utworzonym podforum Ligi ASG Koalicji Północ.
OGRANICZENIA AMMO:
Na cztery rundy przysługuje jeden magazynek highcap bez możliwości doładowania [należy wykonać symulację zmiany magazynka - po wystrzeleniu nakręconego magazynka należy go wyjąć następnie włożyć i nakręcić] lub dowolna ilość magazynków real/low/mid-cap. Oprócz jednej sztuki repliki broni głównej istnieje możliwość zastosowania jednej sztuki repliki broni bocznej z jednym magazynkiem do 30bb.
OGRANICZENIE MOCY:
Zakaz używania replik powyżej 460fps.
ZMIANY:
- brak możliwości zmiany zawodnika
- istnieje możliwość zmian replik przed każdą rundą
TRAFIENIA:
Jedno trafienie = stan WZW. Trafiony jest wyłączony na czas trwania rundy, w której został trafiony, symuluje WZW do czasu zakończenia rundy. Trafiony musi się oznaczyć w widocznym miejscu. W następnej rundzie wchodzi ponownie do rozgrywki, jego stan WZW został anulowany.
Po rozgrywkach LIGI ASG przejdziemy do capture the flag !!!
Rozgrywka capture the flag rozpoczyna się 06.11 o 11.00 osoby które będą miały ochotę się wybrać podzielone zostaną na dwa teamy. Na granicach terenu silosów ustawimy dwie flagi oraz respy w odpowiedniej odległości, drużyny przeciwne będą miały za zadanie bronić swoich flag ale również będą musiały zdobywać flagę przeciwnika. Jeżeli utrzymają swoją flagę na miejscu a zrazem zdobędą flagę przeciwnika mają za to punkt. Jeżeli zdobędziemy flagę przeciwnika ale nie stety w tym samym czsie stracimy naszą flagę, nie zaliczymy punktu do puki nasza flaga nie wróci na swoje miejsce lub odwrotnie z korzyścią dla przeciwnika. Rozgrywka przewidziana na 2h. Później coś na spontanie
Zasady :
Ograniczenia mocowe jak w MCS LT:
Ograniczenia mocy replik (pomiar fps na kulkach 0,2 g przy hop-upie ustawionym na "0")
W odległościach 0-10 m niezależnie od klasy broni (budynki, okopy, gęste krzaki) - do 350 fps
Broń indywidualna - do 460 fps
Zespołowa broń wsparcia - do 500 fps
Broń snajperska - do 600 fps. tylko single fire
Obowiązują Real/Low/Mid-Capy w ilości nieograniczonej i ilości przenoszonej amunicji nieograniczonej.
Jeśli posiadasz tylko hi-capa możesz mieć tylko należy nakręcić magazynek maxymalnie wypiąć magazynek i wpiąć go ponownie.
Karabiny wsparcia tylko takie jak występują w rzeczywistości mogą być zasilane hi-capami z ilością magazynków nieograniczoną i ilości przenoszonej amunicji nieograniczonej.
Trafienia :
Jeśli zostałeś trafiony, głośno i wyraźnie krzyknij: "trafiony" załóż czerwoną chustę .
UWAGA!
* Pamiętaj o zakładaniu czerwonej chusty.
* Jeśli wkraczasz do bezpiecznej strefy, czyli respawnu, zawsze miej na sobie czerwoną chustę.
Mówienie po trafieniu :
Po tym, jak zostaniesz trafiony, nie możesz używać radia ani rozmawiać. Jedyne, co możesz robić do krzyczeć dostałem, , giniesz i wracasz do respawnu.
UWAGA!
* Po trafieniu możesz jedynie krzyczeć: "trafiony"
Liczba uzdrowień:
Nie obowiązuje po trafieniu od razu do respa !!!
Czerwone Chusty we własnym zakresie !!!
Punkty respawnu zostaną oznaczone po odprawie z respa będzie można wychodzić o pełnych kwadransach (15 min) np. 9.15 9.30 9.45 itd
LISTA CHĘTNYCH ZDEKLAROWANYCH !!!
1. ORZECH
2. YAVA
3. NO_LIMIT
4. SOSIK
5. DYNI@
6. MARAS KG
7. INKWI
8. THOMSON
9. NASTULSEN
10. ENRIKE
11. Kolega Enrike I
12. Kolega Enrike II
13. Kolega Enrike III
14. .......................
Ostatnio zmieniony przez ORZECH dnia Sob 18:10, 05 Lis 2011, w całości zmieniany 11 razy
|
Śro 23:08, 26 Paź 2011 |
|
|
|
|
|
Yava
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 563 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
Dopisać wstępnie
|
Czw 13:12, 27 Paź 2011 |
|
|
no_LIMIT
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Białogard
|
Chętnie skorzystam
|
Czw 15:55, 27 Paź 2011 |
|
|
sosik
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
Chętnie wpadnę.
|
Czw 18:51, 27 Paź 2011 |
|
|
Dyni@
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg Zygma
|
Nie mam zjazdu w szkole...wiec obecny
|
Czw 19:52, 27 Paź 2011 |
|
|
Maras
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 462 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg > Starówka
|
Też zapewne wpadnę.
|
Pią 16:00, 28 Paź 2011 |
|
|
THOMSON
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
INKWI będzie i ja tak na 50% będę
|
Nie 8:29, 30 Paź 2011 |
|
|
medoza
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
|
to trochę zajeżdża speedballem
|
Nie 12:25, 30 Paź 2011 |
|
|
Nastulsen
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
|
Przybędę!
|
Nie 17:11, 30 Paź 2011 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
quote:
Originally posted by medoza
to trochę zajeżdża speedballem
Zacytuję sam siebie, bo po co się powtarzać:
quote:
Tutaj idealnie będzie się ćwiczyć Rajdy. Po to zostało to wymyślone. Tutaj się zapie...la i drze ryja. Przy osłonie, zmianach magazynków, skokach, biegu po flagę.
Zdobycie flagi wydaje się na filmie proste. W najlepszym przypadku jeśli ekipy chwilę poćwiczą, to max. udaje się zdobyć dwie z pięciu Częściej kończy się likwidacją wszystkich ludzi z przeciwnej strony. Za to oczywiście też są punkty.
Dynamika jest taka, że nie ma jak oddechu czasem złapać.
Można latać na lekko z magazynkami. My biegaliśmy w całym szpeju jaki zabieramy na 24H. Dobry trening.
Jeden z młodych po trzech rundach miał dosyć. O mało pawia nie puścił. Napoiliśmy, nakręciliśmy na dalej. Dał radę do końca. Robił najszybsze sprinty. Działał, myślał.
Tutaj się nie da zalec, to jest rajd. Ograniczenie czasowe i ciągłe przypominanie o uciekającym czasie mobilizują.
Ile razy D-ca Teamu przeżył Rajd w którym okazało się, że tak naprawdę sam uczestniczy, bo ludzie z tyłu kiszą Tutaj idealnie przećwiczy takie rzeczy i nie zostanie nikt z tyłu. Ludziom wejdzie to w krew i na polu walki nie będzie samotnych Rajdów.
Nikt nie chce być widzianym z boku jako ten ostatni Zgranie drużyny robi się błyskawicznie. Po każdej rundzie drużyny zbierają się samoistnie i dyskutują, co dobrze zrobili, co źle, co poprawić i jak wykorzystać teren i taktykę.
Nie ma czasu na kłótnie, bo Sędzia krzyczy co chwilę:
- Gotowi?!
Tutaj się po prostu za...la i to na wysokości lamperii!
Po 40 minutach łapiesz ledwo oddech. Papieros? Zapomnij. Woda - ooo tak, dużo wody!
Satysfakcja? - tak chwila w lesie, wracasz doładowany i cieszysz się, że drużyna się zgrywa coraz bardziej za każą rundą. Wiecie co poprawić, albo co wyszło zaje...cie i zostawiamy!
Pamiętajmy, że przeciwnik kombinuje cały czas tak jak wy. Rozwija się tak ja wy za każą rundą. Nie jest łatwo!
W imieniu Koalicji Północ zapraszamy! Mało się dzieje u was, a Liga ASG jest również ukłonem w stronę niezrzeszonych. Do Ligi ASG nie trzeba przyjechać z Teamem, a dobrać się z paroma osobami do wspólnej walki.
Pamiętajcie, że jeśli macie hi-capa trzeba symulować zmianę magazynka przed nakręceniem. Tutaj się myśli i współdziała. Ważny jest refleks i szybkie działanie.
Jeśli coś należy w systemie poprawić proszę zgłaszać w miejscu: [link widoczny dla zalogowanych]
Sprawdźcie np. czy 10 minut to nie jest za dużo na rundę. W Gdańsku kiedy Koalicja Północ SGO Gdańsk robił pilota: [link widoczny dla zalogowanych] testowali na ok. 5 minutowych rundach.
Tutaj taser i trailer: [link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia Koledzy!
|
Pon 16:10, 31 Paź 2011 |
|
|
Enrike
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ustronie morskie
|
Przyjdę z wielką ochotą.
|
Pon 16:38, 31 Paź 2011 |
|
|
medoza
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
|
jestem pod wrażeniem
|
Pon 20:03, 31 Paź 2011 |
|
|
sosik
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
No fajnie fajnie mi pasuje taka mega jebanka ;P Bo dawno się solidnie nie postrzelałem. Normalnie poczuję się jak jakiś gracz z csa ;p
|
Czw 18:13, 03 Lis 2011 |
|
|
Enrike
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ustronie morskie
|
Może być nawet ciekawie,ale od csa fajniejszy jest COD.
|
Czw 19:44, 03 Lis 2011 |
|
|
Yava
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 563 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
Wolę pokemony
|
Czw 20:08, 03 Lis 2011 |
|
|
ORZECH
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOŁOBRZEG ( WYSPA SOLNA ) :P
|
No dawać Pany jeszcze kilka osób by się przydało
|
Czw 23:18, 03 Lis 2011 |
|
|
Dyni@
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg Zygma
|
Kto ma kulasy na odsprzedaż????!!!!
|
Pią 12:08, 04 Lis 2011 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
Potem ktoś będzie marudził, że się nic nie dzieje Więc jak się dzieje to korzystajcie. Tym bardziej, że to nie Milsim 48H Może zabierze wam to z 3h. Zima zaraz przyjdzie i będziecie mieli czas się jeszcze w ciepełku nasiedzieć
Ostatnio zmieniony przez Mario75 dnia Pią 16:00, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
Pią 15:59, 04 Lis 2011 |
|
|
Enrike
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ustronie morskie
|
Ze mną pojawią się niestety 3 dodatkowych ziomów.
|
Sob 15:26, 05 Lis 2011 |
|
|
Yava
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 563 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
No i Super
Ludzie nie spać
|
Sob 18:01, 05 Lis 2011 |
|
|
ORZECH
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOŁOBRZEG ( WYSPA SOLNA ) :P
|
Będą mile widziani
|
Sob 18:08, 05 Lis 2011 |
|
|
Maras
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 462 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg > Starówka
|
Dajcie jakąś drogę na silosy czy cuś?
|
Sob 18:29, 05 Lis 2011 |
|
|
Enrike
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ustronie morskie
|
Ja załatwie flagę Polski jak prawdziwy patryjota:]
|
Sob 20:03, 05 Lis 2011 |
|
|
Yava
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 563 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
Dzięki za zabawę oby częściej w takim gronie
|
Nie 18:18, 06 Lis 2011 |
|
|
Nastulsen
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
|
Dzięki za dziś!
A kiedy się możemy fotek spodziewać ?
|
Nie 19:18, 06 Lis 2011 |
|
|
|
|
Idź do strony 1, 2 Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT. Obecny czas to Sob 7:18, 23 Lis 2024
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB
Group |