Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
quote:
Originally posted by Mieciu
Mario a ze Słupska jedzie SPZ?
Powiem szczerze że nie wiem, ale nic chyba nie. Jak w znajdę odrobinę czasu (to mało prawdopodobne ) to postaram się zadać takie pytanie ludziom ze Słupska.
|
Pon 16:23, 02 Mar 2009 |
|
|
|
|
 |
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
quote:
Originally posted by Ashir
2. mapka (zumi.pl, maps.google.com)
Nie wiem jak się tutaj umieszcza mapkę więc daję link:
www .asg.koszalin.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=233&st=0&sk=t&sd=a&start=70 (należy usunąć spację za www)
|
Pią 0:23, 06 Mar 2009 |
|
|
Ashir
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 1098 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg nad Parsętą
|
Znów nie mogę doczytać którego to jest
|
Nie 18:12, 08 Mar 2009 |
|
|
koszulkowy
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
bu ha ha ha ha ha
kiedyś ci powiem
|
Nie 19:23, 08 Mar 2009 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
quote:
Originally posted by Ashir
Znów nie mogę doczytać którego to jest
20090322Niedziela
Po długiej i burzliwej dyskusji podczas oglądania filmu „Listy z Ivo-Jimy”, podczas której o mało nie doszło do walki na bagnety, wspólnymi połączonymi Amerykańsko – Japońskimi siłami ustaliliśmy:
INFORMACJE DOTYCZĄCE WALKI:
Zbiórka Koszalin ul.Piastowska (przed salonem Citroena) 9:00. Czekamy dosłownie paręnaście minut i jedziemy. Tak aby dojechać na ok 9:30 do Łaz. Jeśli ktoś chce jechać bezpośrednio to może być w Łazach przy opuszczonym piętrowym budynku (jadąc od strony Mielna po lewej stronie) zanim jeszcze zobaczycie pierwszy ośrodek po lewej i tablicę Łazy.
1) Zaczynamy o godz. 10:00. Pierwsza tura trwa do godz. 12:30
2) 12:30 do 13:30 przerwa na posiłek, kuchnia polowa wydaje grochówkę z kiełbaską (10zł od osoby) Podsumowanie wyniku pierwszej tury.
3) 13:30 do 15:30 druga tura (Liczona jako nowa rozgrywka, w tym momencie broniący zamienią miejsca z atakującymi, zobaczymy jak to jest po drugiej stronie, wszystko liczone od nowa)
Cele:
1)Zdobyć dwa oznaczone miejsca na górze Suribachi gdzie będzie po jednej świecy dymnej z zapalniczką aby zasygnalizować zdobycie pozycji. Nawet jeśli pozycje zostaną odbite to zadanie uznane jest za zaliczone.
2)Po wykonaniu pierwszego zadania (cel nr1 jak wyżej): atakujący muszą w miejscu obsadzonej wojennej flagi Japońskiej zatknąć flagę Amerykańską. Do momentu zatknięcia flagi miejsce może być odbijane i atakujący spychani na dalsze pozycje. Upuszczona np. po wyeliminowaniu żołnierza US flaga pozostaje w miejscu. Flagi mogą przenosić tylko strony do których należy flaga. Np. Amerykańska flaga może być podnoszona tylko przez siły US. Wojenna flaga Japonii tylko przez wojsko Japońskie.
Wygrana atakujących:
1)Wykonanie celu nr 1 i nr 2 (flaga musi być w pełni obsadzona do tego czasu) W momencie zestrzelenia żołnierza US który niesie flagę, flaga pozostaje w miejscu śmierci.
Wygrana broniących:
1)Utrzymać pozycje tak aby nie została obsadzona flaga US w miejsce flagi JAP. Flaga JAP jest zdjęta ale nie jest zatknięta flaga US. Pozycje należy utrzymać do ustalonego ograniczenia czasowego.
Szczegóły dotyczące walki, zachowanie:
1)Każdy może zostać opatrzony dwa razy (1 raz lewe + 1 raz prawe ramie). Ranny daje swój bandaż koledze który dotarł z pomocą. Jeśli nie zostanie ustalony na miejscu Medyk dla każdej ze stron, opatrunek będzie mógł wykonać każdy z kolegów. Jeśli stwierdzicie że nie chcecie czekać na pomoc w zabandażowaniu rany możecie udać się do Respown np. dotarcie pomocy bardzo się wydłuża.
2)Respawn atakujących i broniących znajduje się w tym samym miejscu. Będzie poniżej góry Suribachi, w miarę blisko walk z dwoma różnymi wyjściami w celu sprawnego opuszczania miejsca Respawn.
a). atakujący nie posiadają limitu korzystania z Respawn
b). broniący posiadają limit Respawn (średnio 3 życia na osobę)
Broniący wracając z Respawn wracają z oznaczeniem, który należy umieścić w widocznym miejscu. Pozwoli to bezpiecznie wrócić na górę Suribachi (obrona może odbywać się tylko na górze Suribachi)
Warunki dopuszczające do udziału w rozgrywce wymagane kategorycznie:
1)Gogle lub okulary ochronne
2)Czerwona szmata do oznaczenia zabitego
3)Bandaż (2szt. o długości pozwalającej jednokrotnie owinąć ramię i zawiązanie)
Nie wolno:
1)Używać własnej pirotechniki. Pirotechnika zostanie dostarczona przez organizatora lub może zostać dopuszczona po sprawdzeniu przez organizatora.
PAMIĘTAJCIE TO TYLKO ZABAWA A NIE SPORT. TU NIE MA WYGRANYCH ANI PRZEGRANYCH. JEŚLI CHCESZ BYĆ TERMINATOREM POZOSTAŃ W DOMU! NIKT NIKOGO NIE ZMUSZA DO TEGO ŻEBY BRAĆ UDZIAŁ ZA WSZELKĄ CENĘ W PRZEDSIĘWZIĘCIU. PAMIĘTAJ HONOROWA WALKA TO NAJWAŻNIEJSZY PRIORYTET. JEŚLI ZOBACZYŁEŚ ŻE KTOŚ NIE GRA HONOROWO, ZWRÓĆ MU UWAGĘ, NIE POZSTAWAJ OBOJĘTNY BO SZKODZISZ SAM SOBIE. NIE MUSIMY ZATRZYMYWAĆ CO CHWILĘ WALK JEŚLI BĘDZIECIE PRZESTRZEGALI TEJ PODSTAWOWEJ ZASADY ORAZ ZWRACALI UWAGĘ NA NIESUBORDYNACJE W TEJ KWESTII INNYCH.
|
Nie 20:35, 08 Mar 2009 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
Dzisiaj zaktualizowałem listę wojska na pierwszej stronie tematu.
|
Pon 12:09, 09 Mar 2009 |
|
|
Ashir
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 1098 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg nad Parsętą
|
Ludziska dajcie znać kto jeszcze się rusza tam, broda, fryzjer, Oskar, Turas, Szopem, Szaman, Meduz, Mietek Napletek (musiałem:P), no panowie nie męczyć się :] ja tu wiem jeszcze że jedzie Olek :]
Ostatnio zmieniony przez Ashir dnia Pon 17:03, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
Pon 16:43, 09 Mar 2009 |
|
|
Austin
Administrator
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 605 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Koszalin
|
no 70 osób to nie w kij dmuchał, tym bardziej że blisko.
|
Pon 17:07, 09 Mar 2009 |
|
|
opal
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Płoty
|
Coś słyszałem że Opal i Wariat też rozważają dość poważnie wyjazd na tą misje. Tajne źródła donoszą że z Koszulkowym były już prowadzone wstępne rozmowy przygotowawcze. Będę trzymał rękę na pulsie i informował kolegów jak dowiem się czegoś więcej. KARAMBA
|
Pon 17:54, 09 Mar 2009 |
|
|
Szaman
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 575 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
nie moge sie w tym momecie okreslic ...
zrobilo sie cieplo i ashir z zimowego snu sie obudzil jak bedzie cieplej to moze nawet zacznie biegac
|
Pon 17:55, 09 Mar 2009 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
Generalnie zauważyłem że ludzie w zimę są leniwi, więc będę co jakiś czas uzupełniał listę wojska na pierwszej stronie tematu, bo na nasze KPM mało kto zapewne zerknie Ale że was lubię to macie. Będę i tutaj wklejał
Fryzjer dalej taki malkontent? Oczywiście Fryzjera też zapraszamy.
Ostatnio zmieniony przez Mario75 dnia Pon 18:07, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
Pon 18:03, 09 Mar 2009 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
REGULAMIN WALK IVO-JIMA:
1. Za teren walk ASG uznajemy tylko i wyłącznie obszar wokół bunkra dywizjonu rakietowego. Na plaży i wydmach walka jest niedopuszczalna.
2. Zabronione jest przebywanie na terenie walki w stanie po spożyciu alkoholu lub jego konsumpcja!
3. W razie pojawienia się osób trzecich należy NATYCHMIAST przerwać ogień i ostrzec osoby o prowadzonej walce. Za uszkodzenie ciała i mienia osób trzecich odpowiadają sprawcy lub ich opiekunowie.
4. Należy bezwzględnie posiadać środki ochrony oczu tj. gogle, okulary lub maski ochronne, o ateście ochrony przed odbryzgami/ odłamkami materiałów. Powinno się sprawdzić wytrzymałość posiadanych gogli przez strzelenie w gogle z odległości 1m. Za uszkodzenie oczu odpowiadają sprawcy zdarzenia. Osoby nie posiadające gogli należy upomnieć i dla wspólnego bezpieczeństwa nie dopuścić do walki.
5. Należy zachować dystans minimum 5 kroków podczas walki. Potyczki na bliższą odległość należy ustnie rozwiązać tj. oznajmić „Dostałeś”, „Trafiony” lub inny komunikat oznajmiający o trafieniu. UWAGA! W przypadku silnych i/lub upgradowanych replik dystans powinien być zdecydowanie większy (zalecany co najmniej 10 kroków). Dodatkowo osoba posiadająca silną replikę powinna posiadać broń boczną o dowolnym napędzie ale mniejszej mocy (max 300fps) do walki na mniejsze dystanse. Maksymalna moc repliki – 430fps). Wyjątek stanowi broń snajperska.
6. Do walki dopuszcza się jedynie repliki ASG o napędzie gazowym, sprężynowym lub elektrycznym, strzelające kulkami plastikowymi 6mm. Nie wolno stosować ciężkich aluminiowych i stalowych kulek, nawet do celowania do martwych celów.
7. Osoby trafione powinny oznajmić słownie trafienie i wyjąć czerwoną szmatkę. Osoba trafiona powinna być wyraźnie rozpoznawalna jako nie strzelająca aby nie dochodziło do pomyłek. Osoba taka ma obowiązek zabezpieczyć replikę i nie oddawać strzałów. Może to zmylić/zakłócić przebieg walki a nawet stworzyć zagrożenie.
8. Jeśli trafiona osoba zostanie opatrzona przez medyka może kontynuować walkę. Trzecie trafienie eliminuje osobę z walki.
9. Medyk może zostać uleczony wyłącznie przez innego medyka. Jeden medyk przypada na 10 osób.
10. Przypominam że zgodnie z ogólnymi zasadami ASG friendly-fire jest uznawane za trafienie. Za trafienie uznaje się też rykoszety.
11. Trafienie w broń skutkuje wyłączeniem broni z walki. Uczestnik może posługiwać się wówczas inną bronią jeśli takową posiada.
12. Osoby, które zostały wyeliminowane z walki mogą udać się do punktu zbornego (respawn), po powrocie, z którego mogą dalej uczestniczyć w walce. Osoby, których broń została wyeliminowana z walki również w ten sposób mogą odzyskać jej funkcjonalność, wykorzystując jeden z punktów przyznanego limitu.
13. Limity punktów (ilość „żyć”):
a. strona JAP – 3 x ilość uczestników (ilość punktów na cały team)
b. strona USA – bez limitu
14. Zaleca się zapoznanie ze scenariuszem i zrozumienie swojej roli w jego odegraniu. Usprawni to walkę i zapobiegnie pomyłkom podczas walki. Dobrze jest zapamiętać z kim się walczy i kto jest przeciwnikiem.
15. W przypadku niestosowania się do powyższych zasad uczestnik zostanie bezwzględnie usunięty z pola bitwy.
16. W sprawach spornych decydujący głos mają dowódcy.
|
Śro 8:48, 11 Mar 2009 |
|
|
Ashir
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 1098 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg nad Parsętą
|
quote:
Originally posted by Mario75
10. Przypominam że zgodnie z ogólnymi zasadami ASG friendly-fire jest uznawane za trafienie. Za trafienie uznaje się też rykoszety.
Rykoszety grają lol, kolego na tyle osób gra z rykoszetami to bzdura zresztą ogólnie gra z rykoszetami to głupota, ponieważ schowasz się za krzaczek do dostaniesz w ciągu 3 sekund, po drugie biorąc realia, prawdziwa kula by przestrzeliła krzaczek i poleciała dalej a tak to będę leżał na glebie i kulki z krzaczków będą się na mnie po prostu sypać. Więc sądzę że nie jest to dobry pomysł, zresztą z doświadczenia pewnie nie tylko mojego ale i innych żołnierzy. Ostatnio była sytuacja że gość pruł do nas z minimi i jakby rykoszety grały to akcja by się zakończyła po 2 minutach, a tak to w rzeczywistości kula powinna zostać w murze. I właśnie z tego powodu zobaczysz jakie będzie terminatorstwo na wojence.
quote:
Originally posted by Mario75
Dobrze jest zapamiętać z kim się walczy i kto jest przeciwnikiem
No z tym to będzie problem, ciężko jest rozpoznać ludzi na 20 osobowej strzelance a co dopiero na 100 osobowej :] proponuję dla Japańców białe taśmy na ramionka
Ostatnio zmieniony przez Ashir dnia Pią 12:02, 13 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
Śro 9:10, 11 Mar 2009 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
quote:
Originally posted by Ashir
quote:
Originally posted by Mario75
10. Przypominam że zgodnie z ogólnymi zasadami ASG friendly-fire jest uznawane za trafienie. Za trafienie uznaje się też rykoszety.
Rykoszety grają lol, kolego na tyle osób gra z rykoszetami to bzdura zresztą ogólnie gra z rykoszetami to głupota, ponieważ schowasz się za krzaczek do dostaniesz w ciągu 3 sekund, po drugie biorąc realia, prawdziwa kula by przestrzeliła krzaczek i poleciała dalej a tak to będę leżał na glebie i kulki z krzaczków będą się na mnie po prostu sypać. Więc sądzę że nie jest to dobry pomysł, zresztą z doświadczenia pewnie nie tylko mojego ale i innych żołnierzy. Ostatnio była sytuacja że gość pruł do nas z minimi i jak by rykoszety grały to akcja by się zakończyła po 2 minutach, a tak to w rzeczywistości kula powinna zostać w murze. I właśnie z tego powodu zobaczysz jakie będzie terminatorstwo na wojence.
quote:
Originally posted by Mario75
Dobrze jest zapamiętać z kim się walczy i kto jest przeciwnikiem
No z tym to będzie problem, ciężko jest rozpoznać ludzi na 20 osobowej strzelance a co dopiero na 100 osobowej :] proponuję dla Japańców białe taśmy na ramionka
Wszyscy będą oznaczeni. Dwie drużyny atakujących inne kolory z dowódccami na każdy ekipę, oraz japońcy białe opaski z czerwonym kólkiem na czoło (hełm czy czapkę, ale raczej hełm bo zadbamy żeby każdy miał, bierzemy paręnaście zapasowych) kto ma oczywiście niech dla siebie zabierze hełm.
Co do rykoszetów przekaże na spotkaniu kolegom pod dyskusję. Ja byłem przeciwny, ale było glosowanie, lecz nie było całej ekipy Modelarzy, więc może coś się jeszcze uda w tej sprawie wymyślić.
|
Śro 21:22, 11 Mar 2009 |
|
|
koszulkowy
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
przy rykoszetach bedzie dużo terminatorstwa bo kto dostanie od krzaczka nie bedzie się przeciez poniżał że dostał, a potem jak dostanie bezpośrednio to pomyśli że od krzaczka
|
Śro 21:54, 11 Mar 2009 |
|
|
opal
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Płoty
|
A jak maluje się sprawa co do mundurów?
Bo to jak by rekonstrukcja, czy to nie ma znaczenia?
|
Śro 22:33, 11 Mar 2009 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
quote:
Originally posted by opal
A jak maluje się sprawa co do mundurów?
Bo to jak by rekonstrukcja, czy to nie ma znaczenia?
Nie ma znaczenie, bo jak wszystkim wiadomo umundurowanie z czasów IIWŚ to niemały wydatek np. rekonstrukcja munduru JAP Poza tym jedna z drużyn US w drugiej turze zastąpi broniących z Suribachi.
|
Czw 21:53, 12 Mar 2009 |
|
|
Kulig
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
|
Ja postaram się być.Fryzjer a ciebie nie będzie co nie...???(Uwagi na temat IIwś zostaw dla siebie,nawet nie wiesz kiedy się zaczęła ...)
|
Pią 11:30, 13 Mar 2009 |
|
|
Kudłaty
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 105 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Płoty
|
Myślę że rykoszety to niepraktyczny pomysł. Mario ma rację
|
Pią 11:52, 13 Mar 2009 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
quote:
Originally posted by Kudłaty
Myślę że rykoszety to niepraktyczny pomysł. Mario ma rację
C0 by nie mówić ustalony jest regulamin. Wszystkim się nie dogodzi. Trzymamy się ustaleń dokonanych przez Orgów. Będzie fajna zabawa i to najważniejsze. Chłopaki z Mielna sprężają się żeby przygotować umocnienia (tj. okopy i bunkry na górze Suribachi, Nie psujmy zatem klimatu. Dołóżmy raczej starań aby wszystko na niebie i ziemi potwierdziło że ASG jest rozgrywką honorową i przygodą, a nie terminatorstwem. Nikt do niczego nie zmusza nikogo. Jeśli nie przyjedzie paru terminatorów to nikomu się nic nie stanie (mam nadzieję że koledzy myślą podobnie) Ważne żebyśmy się dobrze wszyscy bawili.
Ostatnio zmieniony przez Mario75 dnia Pią 23:54, 13 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
Pią 23:53, 13 Mar 2009 |
|
|
koszulkowy
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
Dobrze gada POLAĆ MU
mam tylko nadzieje ze chłopaki z mielna się zmienili, bo mielismy z nimi w spiecie w sprawie terminatorstwa, ale co bylo a nie jest
|
Sob 11:20, 14 Mar 2009 |
|
|
opal
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Płoty
|
Coś tam było, ale już dawno pisałem że trzeba dawać szanse na rehabilitacje, a zwłaszcza że nasz światek ASG nie jest zbyt liczny.
Mam nadzieje że teraz nas miło zaskoczą i tego będę się trzymał, każdy powinien być teraz tej myśli
|
Sob 19:29, 14 Mar 2009 |
|
|
Mario75
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów
|
Zapraszam do obejrzenia zdjęć góry Suribachi (prace nadal trwają) [link widoczny dla zalogowanych]
|
Sob 21:54, 14 Mar 2009 |
|
|
Ashir
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 1098 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg nad Parsętą
|
No to moja taka uwaga dotycząca np. tego bunkra :] jak będę walił w to okienko to nie ma szans żeby koleś który tam będzie nie dostał rykoszetem, zastanawiam się czy wyjdzie jako zabity.... :]
|
Sob 22:55, 14 Mar 2009 |
|
|
opal
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Płoty
|
Na wszelki wypadek wezmę kauczukowe kuleczki, lepiej rykoszetują
Co prawda jest z nimi mały problem, zwłaszcza jeśli się strzela prostopadle do ściany, bo czasem wracają do nadawcy
PS. spodziewałem się góry, a nie nasypu
|
Nie 18:52, 15 Mar 2009 |
|
|

|
|
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6 Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT. Obecny czas to Czw 16:23, 13 Mar 2025
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB
Group |